سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تبلیغات متنی

کسب درآمد از اینترنت

با توجه به وجود روشهای متعدد کسب در آمد از اینترنت به طور خلاصه 5 روش از بهترین و پرسودترین روشها را مورد بررسی قرار می دهیم:

  1- راه اندازی سایت های پر بازدید همانند سایت نیازمندی، دانلود، سرویسهای رایگان و ...  و کسب درآمد از طریق تبلیغات در سایت.

 

2- تبلیغات کلیکی ایرانی و خارجی (قرار دادن تبلیغات در سایت خود و دریافت پورسانت بر اساس کلیک بر روی آگهی ها)پورسانت بر اساس کلیک بر روی آگهی ها)

  3- مشاغل اینترنتی: با حرفه و استعداد خود کسب درآمد کنید. (فروش هاست، طراحی سایت، پشتیبانی و مشاغل وابسته ... )

  4- مشارکت در فروش شرکتهای دیگر و دریافت

  5- فروش محصولات خود در بازار ایران وجهان (راه اندازی فروشگاه اینترنتی) و غیره که ما در اینجا به آنها اشاره نمی کنیم.

   در لیست بالا 5 روش از بهترین و پرکاربردترین راههای کسب در آمد از اینترنت نام برده شد، ولی با این همه روش های مختلف کدام را انتخاب کنید؟ با هر کدام از این روش ها در آمد معینی عاید شما خواهد شد، اما پر درآمد ترین، بهترین، پایدارترین و سریع ترین روش کسب درآمد از اینترنت در ایران فروش و بازاریابی محصولات و خدمات از طریق اینترنت می باشد. چه سرمایه داشته باشید چه نداشته باشید، چه سایت داشته باشید و چه نداشته باشید، چه فروشگاه داشته باشید و چه نداشته باشید.

   و این یعنی مشارکت در فروش شرکتهای دیگر و دریافت پورسانت (Affiliate Marketing) از فروش محصولات فروشگاه های دیگر تا 40 درصد محصول.و دریافت پورسانت (Affiliate Marketing) از فروش محصولات فروشگاه های دیگر تا 40 درصد محصول.

      اگر زمان و ابزار لازم را برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی مستقل ندارید این روش بهترین گزینه می باشد زیرا در این روش شما احتیاج به سرمایه، تهیه محصول، لوازم بسته بندی و پرداخت حق عضویت سیستم پستی و یا حتی تهیه فروشگاه ندارید. شما فقط تبلیغ و بازاریابی می نمایید و محصولات دیگران را می فروشید و پور سانت دریافت می نمایید.  پایگان یکی از شرکت های موفق در این رابطه است که می تواند شما را در این امر یاری نماید.  جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید.

   اطلاعات بیشتر

 

 


[ یکشنبه 91/5/15 ] [ 2:21 صبح ] [ ناجی ثروت ]
آمار بازدید
  • بازدید امروز: 68
  • بازدید دیروز: 16
  • کل بازدیدها: 32723446