سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تبلیغات متنی

درآمد ماهیانه حداقل پانصد هزار تومان در انتظار شماست!

سیستم تجارت الکترونیک پایگان (ستاپ) با بیش از 5 سال سابقه در زمینه تجارت الکترونیک و با در اختیار داشتن بزرگترین پرتال فروشگاهی ایران با بیش از 1000 عنوان محصول متنوع و پر فروش، معتبرترین سیستم همکاری در فروش را در بین تمام سیستمهای مشابه ایرانی داشته و با  عنایت به همکاری با بزرگترین سایت ها و گروه های اینترنتی ایران  در این بخش، همواره سعی بر این دارد تا با ارائه  امکانات متنوع  و عملکرد شفاف در محیطی سالم به ارائه خدمات خود بپردازد.

    سیستم تجارت الکترونیک پایگان تنها شرکتی است که پورسانت 80% از محصولات در حال ارسال را به فروشنده یا بازاریاب پرداخت می نماید. در صورتی که در دیگر شرکتهای ارائه دهنده خدمات خرید و فروش اینترنتی، فقط بابت محصولات توزیع شده پرداخت پورسانت صورت می گیرد.

    تمامی امور ارسال سفارش و پشتیبانی محصولات به عهده شرکت  پایگان می باشد. عضویت اکثر وبمسترها و صاحبان گروههای اینترنتی معروف در پایگان، پرداخت به موقع (دوبار در ماه)، پشتیبانی فنی  مناسب، دادن امکانات بی نظیر و متعدد، امکان  کسب در آمد بدون هیچ نگرانی را فراهم نموده است. بدون شک شما می توانید همکاری با پایگان و درآمد ناشی از آن را مانند درآمد یک شغل ثابت بدایند و روی آن حساب باز کنید.

    این سایت براساس میزان کلیک کاربران کار نمی‌کند، بلکه براساس میزان خرید محصولات عمل می کند. به عبارت دیگر ممکن است که سایت شما بازدید زیادی نداشته باشد ولی با خرید یک محصول از طریق سایت شما و پورسانتی که از این راه دریافت می کنید درآمد قابل توجهی عاید شما شود. قطعاً این بهترین راهکار حال حاضر برای کسب درآمد اینترنی می باشد. خدمت دیگری که پایگان ارائه کرده است و مشابه دیگری در محیط مجازی ندارد، امکان ایجاد فروشگاه مجازی تنها با قرار دادن یک کد جاوا اسکریپت می باشد. شما می‌توانید تنها با قرار دادن یک کد جاوا اسکریپت یک فروشگاه  مجازی برای خود بسازید. بدون شک در پس پرده این همکاری بین غولهای اینترنت ایران و پایگان، تجربه چندین ساله کسب درآمد در اینترنت و یک تحلیل دقیق از روشهای مختلف افزایش درآمد وجود دارد.  

همین حالا برای عضویت در ستاپ اقدام کنید

امّا برتری ستاپ نسبت به سیستمهای مشابه چیست؟

1. پرداخت 30 تا 60 درصد از فروش محصولات به عنوان پورسانت
2. تسویه حساب کاملا شفاف و منظم 
3. وجود محصولات متنوع و مهمتر از آن پر طرفدار و پر فروش در فروشگاهها (بیش از 1000 عنوان محصول)
4. امکان جذب زیر مجموعه و دریافت 15 درصد از فروش هر زیر مجموعه به عنوان پاداش5. واریز 100 درصد سفارشات توزیع شده و 80 درصد سفارشات در حال ارسال در هر تسویه حساب (امکانی که فقط و فقط در پایگان وجود داشته و هیچ یک از سیستمهای مشابه هیچ مبلغی از سفارشات در حال ارسال را پرداخت نمی کنند)
6. امکانات بسیار متنوع برای تبلیغ محصولات مختلف از جمله تبلیغات به صورت لینک باکسهای انتخابی ، استفاده از بنرهای تبلیغاتی محصولات مختلف به شکل تصادفی ، اتاق گفتگو جهت تبادل نظر وب مسترها با یکدیگر ، امکان ساخت یک فروسگاه کوچک با کدهای تبلیغاتی و دهها امکان جدید و بی نظیر دیگر 
7. ایجاد شاپلاگ به صورت رایگان و بدون هیچ محدودیتی برای تمامی وب مسترها.
هر شاپلاگ شامل تمامی محصولات فروشگاه ها بوده و درچند قالب مختلف ارائه می گردد. شاپلاگ ها همزمان با فروشگاه های اصلی بروز می شوند.
8. امکان رهگیری لحظه به لحظه سفارشات ثبت شده در پنل با استفاده از گزارشات گرافیکی و با استفاده از نمودارهای ستونی
9. گزارشات کامل و دقیق بر اساس میزان فروش و کالاهای فروخته شده وب مستر و تمام زیر مجموعه ها
10. پنج سال سابقه درخشان در زمینه تجارت الکترونیک ...

همین حالا برای عضویت در ستاپ اقدام کنید

    این واقعاً فرصتی بی نظیر است، تفاوت سیستم تجارت الکترونیک پایگان را از نزدیک لمس کنید. کافی است برای مدت کوتاهی همکاری با ستاپ و درآمد فوق العاده ای که در انتظار شماست را امتحان کنید!
فرصت را از دست ندهید و همین حالا برای عضویت در ستاپ اقدام کنید. فقط چند کلیک با عضویت در ستاپ و پیوستن به جمع وب مسترهای برجسته ایرانی فاصله دارید.

همین حالا برای عضویت در ستاپ اقدام کنید


[ دوشنبه 90/8/9 ] [ 10:11 عصر ] [ ناجی ثروت ]
آمار بازدید
  • بازدید امروز: 28
  • بازدید دیروز: 16
  • کل بازدیدها: 32723046